fredag 4 oktober 2013

fredag


hej. Idag är det fredag, veckans bästa dag alltså den är verkligen bäst för då har man hela helgen framför sig, det är som med julen det är ju inte julafton som är bäst. Det är ju lätt hela december när man taggar upp inför julen och det luktar gott i huset och man pysslar, eller man tänker att man ska pyssla, och det är mörkt och mysigt när man kommer hem och man sitter vid brasan och äter sin torra macka på morgonen, innan man måste skynda sig ut för att cykla på en oplogad väg och svettas som en gris samtidigt som man håller på att frysa ihjäl. Sist jag var så här taggad på julen var när jag var typ åtta då var jag så taggad att jag typ fjärde november la mig på vardagsrumsmattan, grät, fäktade med armarna och utropade min frustration över att det var så länge kvar. Men nog om den lätt bästa tiden på året. Ikväll ska jag till Alicia för Idol tittande med henne, Isa och Johanna. blir troligt vis asnajje, är så engagerad i idol i år, alltså tycker verkligen Erik är såååå sjukt asbra, och tycker verkligen inte att Kevin förtjänar att vara kvar. ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar