måndag 2 september 2013

en text om bland annat bajs





hej vet ni vad det luktar bajs i hela mitt hus. och jag som har typ har sverigest känsligaste luktsinne för äckliga dofter. så det är ganska poop- haha ska skriva ner alla mina ordvitsar  i en bok för då om min framtidakarriär skiter sig (appro på bajs) så kan jag stå på toplistan inne på göteborgs pocketshop. Och då kan jag ju flytta dit och låtsas som om jag är framgångsrik, det är ju en trevlig stad. nä men åter till bajslukten så håller våra grannar på att såga av sina avlopp tydligen, för de ska renovera sitt badrum, kul för dem. och som sagt stinker det och ingen euroshopper lavendel airfresher i världen kan rädda oss från detta. så det är bara att bita ihop, hoppas inte det sätter sig i kläderna för då tror folk att jag är orenlig. alltså varför skriver jag ens sånt här handen på mitt  hjärta vet jag att ingen bryr sig att det luktar avföring i mitt hem.

 men när vi ändå är inne på poop temat, idag poopade jag till det rejält. jag satt och såg på topmodel och det var makeover avnitt (älskar de avsnitten förresten, av hela mitt hjärta) och då dras jag med i förändrings flowet och blir inspererad, vilket slutar med att jag bestämmer mig för att färga ögonbrynen. och sagt och gjort när tyra visat sitt only-got-one-photo-i-hand- fotot. så går jag till badrummet och rotar fram den gamla depend kartongen blanar ihop en gegga och lägger den på ögonbrynen och så väntar jag, och jag  väntar för länge med att tvätta bort det. för ni vet det blir ju alltid för lite färg för att man fegar ur, men det gjorde jag inte denna gång. så jag gick från ögonbryn så ljusa att de knappt syntes, till svarta. wohoo plus att mitt ansikte blev rödflammigt för att jag tvättade det så mycket för att få bort geggan, och så fasnade lite färg runtom ögon brynet woohow. Tyra skulle inte tyckt jag blev fierce om jag säger så. 
och vi har skolfoto imorgon, tajming. ni kanske hade förväntat er att jag hade tagit kökssaxen och klippt page men nä tyvär så dramatisk var jag inte, dock hade det kanske blivit bättre. nä men det ser ändå rätt okej ut när jag har utsläppt.

 ja det var min bajsinfluerade dag de. men sedan har jag vart i skolan och lärt mig om mossor, alltså jag älskar mossor jag vet inte varför (tror det sitter kvar sedan koj-byggar-tiden på lågstadirt) men jag kände verkligen hur jag satt där och njöt när jag fick lära mig om hur man skiljer olika mossor åt. och sen har jag faktiskt promenerat idag, frivilligt känner mig mycket duktig dock hade jag veulortights inte så fitsbo direkt men jag har faktiskt rosa nike skor så det vägde upp lite, nån gång kanske jag berättar hur det kommer sig att jag av alla människor har ett par rosa nike skor. men hörrni nu har idol börjat. GOOD BAJS (hehe kunde inte låta bli)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar