måndag 3 december 2012

fjärde julklappstippset


 en teckning. Från; du som fortfarande är tillräckligt liten för att ha kvar den naturliga charmen och de bulliga kinderna. Till; vem som helst som lever på planeten jorden för du är så söt så alla blir glada vad de än får av dig.
 det är ganska synd att den åldern är förbi så snabbt för om jag skulle je alla en teckning av tusch med några sträck gubbar med ett leende upp till näsan skulle jag nog bli stämplad och arkiverad som snåljåp.
eftersom att mina julklapps tipps dom ut i slutet av förra veckan när jag var till fjälls så kommer det troligt vis en kompensation för det någon gång i veckan ett tipps som uppkom för snart två årsedan, men mer säger jag inte nu för jag vill inte förstora upp det. Nu ska jag se på julkalendern. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar