torsdag 6 december 2012

femte julklappstipset


det här står på min icke existerande önskelista, en mysig och söt liten kanin

Julklappar behöver man inte bara ge bort för att vara snäll, man kan även anpassa dem till personen så att man själv tjänar på det, så att personen får en pik som den inte ens vet om. Ifall att man spelar sina julkort rätt. personligen har jag inte testat det här men är man tillräckligt diskret så har ni något mindre att störa er på. här ska ni få några exempel;
parfym till någon som inte luktar så gott, en gylf-snodd till den som njöt lite väl mycket av julskinkan, en prenumeration på eller interiör för den med ett ganska fult hem eller kanske bara en doft garn till någon som har en bil som inte luktar så gott, jag hoppas att ni förstår vinken.

men nu måste jag åter gå till min novell som ska vara klar till imorgon, alltså å för några dagar sedan så kom jag och Alicia fram till att det kanske inte riktigt var helt sant det där jag skrev för någon vecka sedan, att  jag inte har något plugg för att jag går media de här senaste veckorna har jag haft en himla massa skolarbete att göra, inte så mycket som en naturare såklart men ändå tillräckligt mycket för att vara mycket. men nu ska jag åter gå till min novell som jag inte har någon aning hur den ska sluta och a och o när man skriver en novell är tydligen att man ska veta hur den ska sluta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar