tisdag 30 oktober 2012

tisdagdentrettiondeoktober


sådana här gifar kanske jag borde börja med istället för de fula från gifyo

hej. idag hade jag tänkt fara till myrorna och fynda, men nu är det jätte dåligt väder så kändes det inte så frestande men då spara jag pengar i alla fall. idag ska jag ringa lite viktiga samtal, det blir säkert jätte kul. och sedan har jag massa andra små grejer att göra det här kanske får bli en sådan där städdag som folk brukar ha, jag har aldrig sådana för mitt rum är för litet för att kunna bli stökigt. egentligen har jag lovat mig själv att inte ha några göraingenting dagar på det här lovet men äh. oj nu blev det här lite mer som en personlig planering än ett inlägg men, kort och gott jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra idag ska någon gång den här veckan ta tag i denna blogg men vi får se när. 
hejsålänge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar