lördag 27 oktober 2012

klipp



hej. jag har fått en impuls en varaktig impuls som jag troligen tänker utföra, jag har tänkt klippa Birgitte Bardot lugg, förut tyckte jag inte om det när jag såg vissa bloggare göra det men nu har jag kommit fram till att det är det ultimata för mig eftersom att jag är jätte less på min tråkiga frisyr men jag vill ändå inte göra något drastiskt som jag ångrar och pannlugg var inte riktigt min grej. Men egentligen vill jag att mitt hår ska bli jämn långt men det känns så tråkigt att sitta och vänta på att luggen ska växa.Nu kommer säker många tänka jaha hon är en sådan som bara gör som alla bloggare och inte går sin egen väg men, det kan de få tycka. Fast det finns ett problem tänk om det blir snor fult, då är det kört.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar