tisdag 11 mars 2014

ririritat


bladen är inte klara så ni vet de ska inte vara så där fula och deras ögon är inte heller färdiga.

tänker lite att jag kan börja lägga ut skar jag ritat, verkligen inte för att jag ba o wow jag är så pro så jag måste visa upp det jag ritar, verkligen inte men det är roligare att lägga upp skaer man gjort själv ju än typ googel bilder när man blogga och har just nu inte så mycket foton på lager och inte heller tiden till att fota, så har tänkt på att börja lägga upp andra saker jag gjort även om det går emot mina själv principer. det här blev som ba är det okej om jag gör så inlägg men det är jag som har bloggen och jag har inga läsare så .I GOT THE POWAAH. det var det jag ville ha sagt hejdå. 

1 kommentar:

  1. YOU GOT THE POWWAH *eld kommer från dina händer*
    Men Klaris du är ju jätteduktig!!! Lägg ut typ allt du gör!

    SvaraRadera