torsdag 13 februari 2014

voulez-vous être mon Valentin





har hittat vad denna fabbit (vill verkligen att detta ska bli ett nytt ord, för godbit får mig bara att tänka på fika) heter så sitter och googlar på snygghet istället för att skriva historia. och sedan testar jag att göra någon slags portfoliobok samtidigt. btw tänk att ha honom som sin valentine imorgon.

imorgon ska jag träna, sedan frossa i choklad och kolla på en massa serier, är så taggad har typ inte haft en lugn stund på alldeles förlänge. måste säga att jag fattar inte folkss "oo jag är så ensam och det är alla hjärtans dag" du är väll för bövelen inte mer ensam just den 14e februari än nån annan dag.  

 ps. älskar att  översätta ens rubriker till franska i googelöversätt för det blir säkert helt crazy fel , men jag kan ju nada franska så jag har ingen aning om jag har skit på dig valentin som rubrik eller inte ds.

1 kommentar: