söndag 29 september 2013

tårtfiasko


Skrattar ihjäl mig, jag och isa försökte baka en tårta idag som var med i hela sverige bakar och den blev så ful både på insidan och utsidan. Och det roliga var att innan vi hade hett på glasyren höll den på att falla sönder men då sa vi "äsch det är ändå utsidan som räknas" och så blev utsidan skitful . poängen var den att det skulle vara rosor av frosting över hela tårtatn men vi hade ingen bra sprits det ser mer ut som tarmar på kanterna och kaviar på toppen. tror dock den blev god hoppas det i alla fall. så här skulle den se ut egentligen. http://www.recept.nu/veronica-smedh/kakor-och-tartor/choklad/veronicas-magiska-chokladtarta/

nu sitter jag och gör graf och lyssnar på musik, och idag har jag en sådan dag när all musik är såå bra, älskar sådana dagar för då man på så himla gott humör. och ikväll kom mamma hem från amsterdam och jag fick en crazy ring som var skoj. och te, trevligt. ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar