lördag 20 juli 2013

Summer´s gone




Hej. den här sommaren är så dålig väder mässigt att jag har börjat längta till julen, övervägde just att lyssna på jullåtar men kände att det var kanke lite väl att strida mot alla-älskar-sommar-och-värme regeln. Jag bor i  stugan dessa dagar och sysselsätter mig med att leva ut det kreativa, om jag ska säga det så att det ska låta dramatisk, fast sen går det att korta ner det till 6 bokstäver,pyssla. Just nu är jag hemma för att hämta lite  kläder och utnyttja wifis alla möjligheter men nu ska jag göra en massa måsten, hatar måsten av hela mitt hjärta men de måste ju göras det är ju det som är hela grejen. är taggad på att blogga nu till hösten men skiter i det här med cambilder bloggar det jag känner för .men tack och adjö korv med brö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar