måndag 29 april 2013

mitt stora problem är att mina problem Är så pass små att dom knappt räknas som problem


beställde ett par urbanears i modell tanto med färgen pool, de var verkligen inte färgen jag trodde men det var fina  ändå och jag blev så glad när jag fick paketet, men såklart har jag för utstående öron och konstig huvud form så de sitter verkligen inte fast, så det var ju sämst. så nu ska jag lämna tillbaka dem och köpa  mig ett par plattan istället.

idag har jag haft bad på idrotten för sista gången någonsin i mitt liv, även om jag verkligen inte tycker om bad så är det ju nästan lite sorgligt  fast i och för sig kan jag tänka om jag ser ett gruskorn att det är sista gången någonsin i livet jag kommer se de och bli lite ledsen över det, ja jag vet det är synd om mig som har ett så tufft liv. nu sitter jag och lyssnar på Snook som typ alla andra dagar den här månaden, men skillnaden idag är att jag lyckats få min mobil högtalare att fungera, så det är inte bara elände i the life of Klara Lindwall. och imorgon är det även valborg, med grillning och marängsviss och trevliga kossor. men hejdå för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar