lördag 27 april 2013

alltså åå


så här (se mördarblicken ovan) less är jag på mitt hår, vilket leder till att jag har fått impulsen att jag ska klippa "pluffslugg" (se även här bilden ovan) och nej det fanns inget som hette så, men now it does. fast jag vet att det  inte kommer att bli bra.
för att jag för det första passar  jag inte ens i lugg. Och för det andra så kommer den att vara platt och spretig, och jag kommer inte ha tid eller ork att göra den fin.
 Men problemet med mina impulser är att de växer för varje stund de är vid liv Och vid tvivel: om nån säger något i stil med naah men alltså är det verkligen en så bra idé då klamrar sig impulsen fast i min hjärna tills jag börjar googla på massa snygga människor med lugg och då omvandlas impulsen till en plan, och då är det kört. alltså hjälp det här är inte bra, det blev ju sämst när jag fullföljde min sån där Bridget-Bardot-lugg-impuls. hejdå och på återseende nu ska jag göra allt annat än att googla på snygga luggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar