torsdag 14 februari 2013

le amour dái skoja har ingen aning vad det heter på franska


hej. idag har bara känts som världens vanligaste torsdag det enda som var speciellt var att jag fick ett gelé hjärta av Joses -vilket var mycket snällt,  jag önskar att jag hade vart så snäll och kommit på idén att bjuda mina vänner på ett hjärta- och att jag nyss åt chokladhjärtan till mitt te, jag har inte ens känt mig ensam idag  trotts att det är alla hjärtans dag  fast det borde jag göra det är ju det den här dagen är till för om man inte håller någon kär. dock har jag  känt mig aningen misslyckad eftersom att jag lyckades bryta av nyckeln i mitt hänglås på cykeln och vaktmästaren var inte där så jag fick gå hem och såklart hade jag inga hörlurar heller så jag gick och lyssnade på radio på så hög volym att jag hörde men samtidigt att den skulle vara så låg att de jag mötte inte trodde jag var dum i huvudet, men äh den enda som hörde var en gubbe och han hade säkert bättre saker för sig en att döma mig. ja så kul var min Valentin dag, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar