tisdag 5 februari 2013

kondition, plättar och humorprogram


jag kände verkligen för att blogga så jag tog bara en bild som jag klistrade i hop på fina skivomslag för vår musikblogg som vi gjorde på mediapruduktionen.

hej. jag har nyligen slutfört min träningsplaneringen till idrotten som blev aningen överambitiös (jag kommer leva med konstant träningsverk i åtta veckor), den hade passat en hurtbulle och jag tillhör dessvärre arten soffpotatis. men optimisten i mig tror så klart att jag kommer att lyckas denna gång..så om jag om åtta veckor endast är skinn och ben så beror det på at jag försökt att vara hälsosam. idag har jag vart i skolan och haft en ganska bra tema dag, gått till ica med isa och hittade en hundra lapp i min ficka som jag  köpte plättar för; till mellan mål och sedan tog jag bussen hem för att äta upp hälften av dem och sedan skotta, efter det har jag skrivit den där planeringen,ätit och tittat på Mia och Klara, sjukligt äventyrlig dag verkligen.  imorgon har jag sovmorgon och jag tänkte först att jag skulle använda den till att vara ambitiös men det kändes lite onödigt efter noggrannare efter tanke, men det ska bli trevligt hur som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar